Her kan i se forbedringer der er sket vedrørende forsamlingshuset
Søren Roed Jensen
fra Jeroso
har doneret medlemskab til 100 nye medlemmer af huset
det siger vi mange tak for og håber det giver nogen nye medlemmer til huset
der er blevet sat ny indmad i dame toiletterne da de løb lidt.
af Per Hornemann, mange tak for det.
så er der sat ny radiator op på dame toilettet.
af Frede Madsen. mange tak for det.
så er der blevet opsat nye holder til taske og jakke på væggen på toiletter, samt reserve toiletrulleholder, og nye papir dispenser og sæbedispenser.
samt sæbe beholder i opvaskekøkkenet og madkøkken med hånddesinfektion.
der er blevet monteret ny udluftnings motor på toiletterne samt sat ny motor op til vores emhætte i køkkenet.
i samarbejde med Frede Madsen.
mange tak for det.
2 nye lamper sat op ved vores fordør, så er der bedre belysning.
så har vi fået nyt skilt med plads til opslag til hvad der sker i huset
dette skilt er sponsoreret af landsby puljen ved Per Grønbæk og den er sat op af Hans Nautrup så tusind tak for det.